Informacja zwrotna - która działa
Nauczysz się jak udzielać skutecznych informacji zwrotnych, które rzeczywiście coś zmieniają


Jeżeli chcesz ...
-
Nauczyć się jak udzielać skutecznych informacji zwrotnych
-
Budować otwarte i profesjonalne relacje w zespole
-
Mieć realny wpływ na rozwój ludzi dookoła Ciebie
-
Wzmocnić postawy i zachowania w zespole na których Ci zależy
-
Wyeliminować te postawy i zachowania, które uważasz za szkodliwe lub nieefektywne dla Twojego zespołu
... To zapisz się na szkolenie "Informacja zwrotna - która działa" i zdobądź nowe kompetencje
Szkolenie składa się z 4 kroków
-
Zrozumiesz cel i intencje udzielania informacji zwrotnych
-
Zdobędziesz niezbędną wiedzę teoretyczną, która pomoże tworzyć Ci skuteczne i profesjonalne informacje zwrotne.
-
Będziesz uczyć się na cudzych błędach - dowiesz się jakie są najczęściej popełniane błędy i trudne sytuacje i jak sobie z nimi radzić.
-
Wykonasz praktyczne ćwiczenia, które pozwolą Ci ugruntować zdobytą wiedzę, a następnie wprowadzić ją w codzienne życie.
Buduj zaangażowane zespoły poprzez skuteczne informacje zwrotne
Kto poprowadzi szkolenie?
Martyna Lempert - HR Business Partner
Cześć! Nazywam się Martyna i od ponad 10 lat ściśle współpracuje z branżą IT w zakresie budowania wysokoefektywnych, a jednocześnie fajnych miejsc pracy :)
Szkolę Managerów i specjalistów HR z zakresu kompetencji miękkich takich jak np. udzielanie informacji zwrotnych.
Doskonalone wiem, że aby zdobyć nową kompetencję nie wystarczy posłuchać teorii na ten temat - dlatego moje szkolenia zawsze wzbogacone są o część warsztatową oraz wskazówki do dalszego kształtowania danej kompetencji już w życiu codziennym.
Część teoretyczna oczywiście zawsze się pojawia ale nasycona jest przykładami z życia codziennego i praktycznymi poradami, tak byś zawsze mógł odnieść zagadnienia teoretyczne do swojej codziennej pracy i tym samym lepiej je zrozumieć.
Do zobaczenia na szkoleniu! :)

Martyna
Jak dokładnie wygląda zakres szkolenia?

Czas trwania: 2 godziny

Szkolenie indywidualne
Zakres szkolenia
1. Informacja zwrotna jako skuteczne narzędzie budowania zaangażowania i rozwoju.
-
Czym jest informacja zwrotna?
-
Dlaczego informacja zwrotna jest ważna i jakie ma korzyści?
-
Jak udzielanie informacji zwrotnej może wpływać na zwiększenie zaangażowania pracowników?
-
Jak udzielanie informacji zwrotnej może wpływać na rozwój osoby, która otrzymuje od nas informację zwrotną?
2. Skuteczna informacja zwrotna - niezbędne informacje
-
Feedback i Feedforward jako 2 najpopularniejsze metody komunikacyjne
-
Czym jest feedback?
-
Czym jest feedforward?
-
-
Kiedy stosować feedback, a kiedy feedforward?
-
Jak mówić aby inni zrozumieli dokładnie to co chcemy przekazać?
-
Jak zyskać pewność, że osoba z którą rozmawiamy zrozumiała nas we właściwy sposób?
-
Jak pobudzać samodzielność i zaangażowanie u swoich pracowników dzięki udzielaniu informacji zwrotnej?
-
Gdzie, jak i kiedy udzielać informacji zwrotnej?
-
Jak zadbać o poczucie komfortu obu stron podczas udzielania informacji zwrotnej.
-
Schemat skutecznej rozmowy wzmacniającej.
-
Schemat skutecznej rozmowy zmieniającej.
-
Od czego zależy czy Twój rozmówca przyjmie udzieloną przez Ciebie informacje zwrotną?
3. Praktyczne wskazówki i porady.
-
Najczęstsze błędy popełniane podczas udzielania informacji zwrotnych i sposoby na ich uniknięcie.
-
Trudne sytuacje z którymi możesz spotkać się podczas udzielania informacji zwrotnej i sprawdzone sposoby na radzenie sobie z nimi.
4. Budowanie kompetencji udzielania skutecznych informacji zwrotnych
-
Ćwiczenie numer 1
-
Ćwiczenie numer 2
-
Ćwiczenie numer 3
-
Jak budować swoją nową kompetencje w życiu codziennym?
Podsumowanie korzyści dla Ciebie
-
Dzięki formule warsztatowej realnie kształtujesz umiejętność udzielania informacji zwrotnych.
-
Pracujemy 1 na 1 dzięki czemu wyciągasz maksymalną ilość korzyści ze szkolenia.
-
Ze szkolenia wychodzisz bogatszy nie tylko o wiedzę ale również doświadczenia.
To szkolenie jest dla Ciebie, jeżeli masz dość teorii i w końcu chcesz dowiedzieć się jak udzielać informacji zwrotnej w praktyce.
Kojarzysz te pytania, które pojawiają się podczas szkoleń grupowych?
-
Ciekawe jakie to miałoby zastosowanie w mojej sytuacji?
-
Czy to jest to samo co ...?
-
Czy mogę wykorzystać to do ...?
-
Chyba nie rozumiem tego do końca.